Kategorije
Nosečniška oblačila
za Mamice
Otroška posteljnina
Otroška soba
Otroška oprema


firma:
 TOPMAMI d.o.o.

dolgo ime: TOPMAMI, otroška trgovina in storitve, d.o.o.
naslov:
Cesta XIV. divizije 75, 2000 Maribor
6665276000
83445374
TRR: SI56 6100 0000 8311 404



 Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino TOPMAMI.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje TOPMAMI d.o.o. ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »trgovec«).

Z registracijo v spletni trgovini pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

 Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti trgovca (firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (naslov elektronske pošte in telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno (v kolikor obstajajo) s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi trgovca za stike z uporabniki.
 Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Zato lahko pride tudi do napak. Prosimo, da nas o njih obvestite na tel. št.: +386 40 891 301. Skušali jih bomo čim hitreje odpraviti.

3.1 Akcije in popusti

Popusti se ne seštevajo. V kolikor so izdelki na spletni strani že v akciji oz. je na njih že določen kakršenkoli popust, dodatni popusti zanje ne veljajo. Sistem bo v tem primeru kupcu ponudil tisti popust, ki je zanj bolj ugoden.

3.2 Promocijske kode s popusti

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.
Promocijska koda je beseda, ki jo prijavljen uporabnik vpiše v procesu spletnega nakupa. Po vnosu kode uporabnik klikne na znak plus (+) v vrstici »vnesite šifro vašega popusta« in sistem takoj zatem upošteva popust oziroma ugodnost.

3.3 Rok dobave

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je praviloma 3-7 delovnih dni za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki niso na zalogi velja rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.

V primeru naročila večih izdelkov, ki so in niso na zalogi, se kupca kontaktira o želenem datumu dobave. Izbira lahko med 2 možnostima:
  • izdelke, ki so na zalogi odpremimo takoj; ostale, ko pridejo na zalogo,
  • počakamo na izdelke, ki niso na zalogi in odpremimo vse naročene izdelke v enem paketu - v tem primeru velja dobavni čas izdelka z najdaljšim rokom dobave.

3.4 Prevzem izdelkov

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:

  • osebno na sedežu družbe, v tem primeru se ne plača poštnih stroškov;
  • po povzetju pri kurirju izbrane dostavne službe.

 Načini plačila

Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • gotovinsko plačilo po povzetju;
  • plačilo po predračunu z nakazilom kupnine na TRR trgovca;
  • Paypal* (MasterCard, Visa, American Ekspress, Discover). 
*Paypal je eden izmed najbolj varnih načinov plačevanja na svetu. Omogoča, da plačujete s PayPal računom ali pa s kreditnimi karticami. Pridobitev PayPal računa, ki vam omogoča popolno varno plačevanje po spletu je zelo preprosta. (Pridobi Paypal račun)

 Cene

Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine trgovca. Vse cene v spletni trgovini so po privzetih nastavitvah navedene v evrih in ne vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Valuto je možno spremeniti s strani uporabnika in preračunane cene izhajajo iz navedenih cen v EUR.

Cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov preko spletne trgovine.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe.

Kljub izjemnim naporom, da bi trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo trgovec:
  • uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
  • uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.
Vrednost DDV-ja in strošek poštnine sta razvidna v nakupovalni košarici, še preden uporabnik (kupec) zaključi naročilo.

 Postopek nakupa

6.1 Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Naročilo uporabnik prekliče preko elektronske pošte na naslov info@topmami.si z jasnim naslovom sporočila »STORNACIJA in št. naročila«. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

6.2 Naročilo potrjeno

Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Pri različnem roku dobave večih naročenih idelkov trgovec kontaktira kupca o datumu dobave (glej točko 3.3).

Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko.

Ob potrditvi naročila trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 7.).

6.3 Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca). V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka trgovec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.

 Kupoprodajna pogodba

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med trgovcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko trgovec potrdi naročilo (glej točko 6.2). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za trgovca kot za uporabnika (kupca).

 Odstop od nakupa in vračilo izdelkov

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 15-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov trgovcu na kontaktni elektronski naslov info@topmami.si sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev.

Vrnitev kupljenih izdelkov trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov trgovcu.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti trgovcu najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe.

Na 30. dan morajo biti izdelki na naslovu trgovca. Kupljene izdelke je potrebno vrniti trgovcu nepoškodovane, neoprane (tekstilni izdelki), v originalni in nepoškodovani embalaži ter v nespremenjeni količini.

Če je transportni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri izbrani dostavni družbi.

Možnost vračila ne velja za programsko opremo, izdelke za enkratno uporabo avdio in video nosilce ali če je uporabnik (kupec) odprl varnostni ali garancijski pečat izdelka.

Za vrnjene izdelke trgovec uporabniku (kupcu) najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne plačani znesek, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo.

Vračilo vplačanega zneska izvrši trgovec na transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon trgovec vrne v obliki dobropisa.

Naslov za vračilo kupljenih izdelkov je: TOPMAMI d.o.o, Cesta XIV. divizije 75, 2000 Maribor

Čeprav vedno delujemo v dobri veri, se lahko pri spremembah spletnega mesta zgodi, da pride do napak v sistemu. Trgovec se zavezuje, da bo odkrito napako v najkrajšem možnem času odpravil.

Uporabnik lahko trgovca na napako opozori preko mobilne telefonske številke ali elektronskega sporočila.

 Reklamacije

Uporabnik (kupec) lahko izdelke reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od uporabnikovega naročila.

9.1 Postopek reklamacije

Uporabnik lahko izdelke naročene v spletni trgovini topmami.si reklamira v 8 dneh od prejetja in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora uporabnik (kupec) trgovcu poslati izpolnjen reklamacijski obrazec z natančno opisano napako in kako je do nje prišlo ter trgovcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec najkasneje v roku 8 dni od prejetja reklamacije, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Uporabnik (kupec) lahko blago v reklamacijo vrne na lastne stroške. Drugačen način vračila na stroške trgovca ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

9.2 Omejitve reklamiranja

V primeru sumu zlorabe pravice reklamiranja, se izdelek pošlje na tržni inšpektorat, ki poda nepristransko oceno pravice do reklamiranja. Če tržni inšpektorat ugotovi da, kupec ni upravičen do reklamacije in je napaka na izdelku nastala iz malomarnosti ali drugih razlogov uporabnika je uporabnik (kupec) dolžan poravnati stroške, ki so nastali zaradi neupravičenega uveljavljanja pravice do reklamiranja.

 Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu, ki je priložen izdelku.
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi originalnega ter ožigosanega računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu in začne teči z dnem izdaje računa.


Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini ali ob izdelku informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima. Uporabnik (kupec) lahko garancijo uveljavlja pri trgovcu ali pa neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu.

10.1 Postopek uveljavljanja garancije

Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in originalnim ter ožigosanim računom. Pri vsakem uveljavljanju garancije je potrebno izpolniti obrazec za uveljavljanje garancije.

Za obrazec za uveljevljanje garancije nam pišite na mail info@topmami.si

Izpolnjen obrazec za uveljavljanje garancije pisno pošljete na naslov podjetja ali po elektronski pošti na info@topmami.si. Trgovec sproži uveljavljanje garancije in jo posreduje naprej na sedež podjetja blagovne znamke reklamiranega izdelka, kjer reklamacijska služba glede na opis napake odloči priznanje garancije.

Proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih delovnih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.

10.2 Omejitve garancije


V primeru, če pooblaščena služba za priznavanje garancije naknadno ugotovi da, glede na splošne garancijske pogoje, kupec ni upravičen do garancijske zamenjave je kupec dolžan poravnati stroške, ki so nastali zaradi neupravičenega uveljavljanja garancije.


 Dostava

11.1 Točnost dostave

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku (glej točko 3.3). V kolikor pri dobavi določenih izdelkov pride do morebitnih zamud daljših od 3 dni, bo trgovec uporabnika (kupca) obvestil o novem dobavnem roku preko posredovanih kontaktnih podatkov. Uporabnik ima v tem primeru možnost odstopa od nakupa artikla. Enako velja v primeru, če ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku.

11.2 Objava dobavnega časa izdelkov

Čas dobave posameznega izdelka je prikazan na strani izdelka. Čas dobave posameznega izdelka, ki je objavljena na strani izdelka, se dnevno ažurira glede na dobavljivost s strani dobaviteljev. Trudimo se biti ažurni, a zaradi obdelave podatkov večjega obsega lahko pri objavi dobavljivosti posameznega artikla pride do zamika dobavljivosti za določene artikle. V tem primeru vas bomo o novem dobavnem roku naročenega artikla obvestili po elektronski pošti.

Ob naročilu več artiklov različnih dobavnih rokov (razlika več kot 5 delovnih dni) po predhodnem dogovoru dostavo izvedemo deljeno ali v enem paketu (glej točko 3.3).


11.3 Dostavne službe

Partnerja trgovca za dostavo pošiljk sta GLS in Pošta Slovenije. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

V primeru plačila po povzetju poštne stroške, izbranega dostavnega partnerja (GLS ali Pošta Slovenije) glede na težo paketa, v celoti plača kupec.


11.4 Dostava ob sumu zlorabe

Blago naročeno v spletni trgovini bo ob sumu zlorabe osebnih podatkov ali sumu zlorabe plačil zadržano in bo oddano v dostavo šele ob potrditvi identitete kupca in njegove upravičenosti do uporabe načina plačila, ki je bil uporabljen za plačilo naročenega blaga.

Zlorabam se kljub trudom vseh sodelujočih ne da v celoti izogniti, zato vas v takih primerih prosimo za razumevanje, saj so taki postopki le višanje varnosti nakupov preko spleta.


11.5 Strošek dostave 

Stroški dostave so povzeti iz cenika Pošte Slovenije in GLS. Cena je vezana na težo artikla oz. števila artiklov.

Cena dostave za male pakete je 3,55€. (< 4 kg) 

Cena dostave za velike pakete je 9,99€. (> 4kg)

Če se odločite za plačilo po povzetju vam bo Pošta Slovenije zaračunala provizijo ob plačilu skladno z veljavnim cenikom Pošte Slovenije. Za vse ostale načine plačila dodatnih stroškov ob prevzemu ni.

BREZPLAČNA DOSTAVA
Nekateri artikli zagotavljajo brezplačno dostavo, kar je jasno označeno v katalogu trgovine. Če poleg takega artikla naročite še druge artikle, je dostava še vedno brezplačna!


11.6 Prijava poškodovane pošiljke

V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana oz. neustrezna, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec takoj sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki mu je tak paket dostavila in sicer:
  • pri Pošti Slovenije to storite tako, da pošiljko odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste jo prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik.
  • pri ostalih kurirskih službah zahtevate od kurirja takojšnjo sestavo zapisnika o paketu. V primeru, da vam kurir ne sestavi zapisnika ali prevzamete poškodovan paket brez, da bi od kurirja zahtevali sestavo zapisnika je uveljavljanje povzročene škode pri kurirski službi bistveno težje zato vas vljudno naprošamo, da pregled paketa ter sestavo zapisnika zahtevate vedno, ko le ta kaže znake poškodb.
Trudimo se, da pakete vedno odpremimo najbolje pripravljene na transport in jih po potrebi tudi dodatno zaščitimo, vendar tudi to ni garancija, da do samih poškodb med transportom ne more priti. Ob morebitni prijavi poškodbe med transportom se bomo potrudili, da reklamacijo rešimo v najkrajšem možnem roku.

 Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

 Varnost otrok

Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

 Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna TUKAJ.

 Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.

Trgovec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Trgovec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju trgovca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine.

Trgovec ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.

Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in trgovcu dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu trgovca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno in časovno neomejeno prenaša na trgovca.

 Odgovornost

16.1 Ažurnost podatkov

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo trgovec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej točko 11.1 in 11.2).

16.2 Odgovornost za podatke

Čeprav se trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti ali odtenka barve izdelka.

Trgovec se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, video, slikovnega ali zvočnega materiala.

16.3 Poškodovane pošiljke

Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto oz. drugo kurirsko službo, dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dobavni službi. (glej točko 11.6).

16.4 Zakonodaja

Trgovec se zavezuje, da bo poslovanje spletne trgovine v skladu z vso veljavno zakonodajo.

16.5 Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje objava na spletni strani www.topmami.si. 

Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi in zakonodajo, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku 8 dni od objave spremenjenih in/ali dopolnjenih Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo na info@topmami.si trgovcu sporoči preklic.

16.6 Komunikacija

Vsa komunikacija, ki se vrši med uporabnikom (kupcem) in trgovcem v elektronski obliki se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.

  Pritožbe, spori in uporaba prava

1.1. Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 40891301. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@topmami.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen

Trgovec bo v 5 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Mariboru. Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

1.2. Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. TOPMAMI d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.



Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor trgovca, v Mariboru, dne 1. september 2014.

Sprememba splošnih pogojev 5.5.2016: 17. člen Pritožbe, spori in uporaba prava - dodan odstavek 1.2.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!

ekipa topmami.si